PAUSE

Først og fremmest vil jeg godt undskylde for ikke at have blogget så meget på det seneste. Jeg er lige så stille ved at miste lysten til at blogge både pga. at jeg ikke føler der er mere at blogge om, og så også fordi jeg nok ikke har en godt kamera, så mine indlæg kan ikke blive så gode som jeg egentlig gerne vil have at de er. Jeg vil ikke slette min blog, jeg vil blot minde jer om at jeg nok ikke blogger så meget mere. Måske lysten vil komme igen, nu får vi at se. Men lige nu vil jeg lade bloggen stå på pause, men jeg håber I stadig vil tjekke i ny og næ, for måske vil jeg starte op igen!
Indtil da, vil jeg forslå min Tumblr, som jeg nu bruger alt min tid på! - I kan se den her!

Tusind tak alle sammen, vi ses!

3 kommentarer:

Clara Maria Larsen sagde ...

neeeej, synes din blog er super fin og kigger ellers hver dag :-)

Thomas sagde ...

du er dum rikke

Anna sagde ...

super fed blog!
Er fastlæser i forvejen, håber du evt ville kigge forbi min blog og blive fastlæser.
xoxo
iwonderfashion.blogspot.com