VERSACE FOR H&M: CRUISE COLLECTION

Versace kommer igen med nummer 2 kollektion for H&M den 19. Januar! Jeg er ikke så begejstret som jeg var sidste gang, men jeg kan godt lide guldskoene og de blå shorts, da de minder mig om Tumblr, og deres søde pastelfarver. Jeg får dog ikke så mange penge med til Paris, hvis jeg bliver ved med at bruge dem inden... Jeg har desuden fundet ud af at der vil være internet på værelserne i Paris, så jeg tager min computer med, og holder jeg opdateret!

I kan se hele kollektionen her!

















3 kommentarer:

Thomas sagde ...

Glæder mig til at få fat i armbåndet og halskæden! Er seriøst voldsomt liderlig efter den der sorte barrel bag. <3

Hannah sagde ...

Er så vild med din blog! Designet er superfedt og dine indlæg rigtig gode :-)

Følger dig selvfølgelig! Håber du vil tage et kig forbi min blog, det ville jeg blive glad for.

Hannah
ilikemondays.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Tusind tak Hannah! Jeg vil selvfølgelig kigge forbi! :)