NEW IN: POLAROID FILM



I dag kom mine Polaroid film, og det gik faktisk relativt hurtigt, da jeg bestilte dem i forgårs. 180 kroner for 8 stk. Cirka en 20'er for ét billede. Jeg synes det er så ærgeligt at man ikke laver dem mere, og dermed de der er tilbage er så dyre. Jeg elsker den vintage effekt billederne får, og synes det er en skam de ikke er enige med mig. Fuck kvalitet, når man kan få vintage!
Mit kamera håber jeg også snart kommer! Lidt trist jeg ikke kan afprøve det inden Paris, da det bare er spild af billeder. Jeg tager til Paris fra d. 22. til den 28. så i den uge vil der desværre stå stille på bloggen. Jeg har overvejet en gæsteblogger, men jeg ved slet ikke hvem det skulle være. Måske vil der være internet derovre, det ved jeg selvfølgelig ikke, men jeg vil selvfølgelig opdatere hvis der er!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

TAG CECILIE NORUP SOM GÆSTE BLOGGER, JERES STIL MINDER MEGET OM HINANDEN

Rikke J sagde ...

Haha, jeg kender ikke Cecilie så godt, men må indrømme at du har ret :)

Thomas sagde ...

Glæder mig vildt til at se billederne! plus Paris; D

Rikke J sagde ...

Hahahaha!

Cecilie Irene sagde ...

Jeg skal 14 dage til Paris i sommerferien uden mine forældre, så det kunne være så fedt hvis du lavede et indlæg om Paris, altså anbefalinger til hvad man skal se, butikker, caféer osv.
Håber virkelig at det er noget du gider!!

Knus C
www.cecilieirene.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Jo, det kan jeg da godt! :)