NEW IN: DRESS FROM H&M


Jeg synes snart kun jeg laver New in-indlæg for tiden, på trods af jeg absolut ingen penge har!
I forgårs så jeg denne kjole på tilbud til 40 kroner i H&M, og jeg havde endda kigget på den før. Jeg så den selvfølgelig først efter jeg havde vekslet alle mine penge til Euro pga. Paris. Men så ville min kære Thomas heldigvis godt give mig den! 40 kroner er jo heller ikke så meget igen.
Jeg har brugt det meste af dagen igår på at finde sange og spil til min iPhone, da vi skal køre i bus i 18 timer, i morgen. Når jeg så engang får pakket de sidste småting, så smutter jeg hjem til min kæreste, og så følges vi op til bussen kl. 04:30 om morgenen. Det bliver hårdt at komme op, men jeg sover nok højst sansynligt også det meste af bus-turen.
God weekend alle!

5 kommentarer:

Sweetheart sagde ...

Nice blog, tjek min ud hvis du ville! Det vil bedtyde meget!<3
sweetheart1-sweetheart.blogspot.com

Vi kan blive faste læsere ved hinanden?

Signe sagde ...

Virkelig fin blog- og rigtig fine billeder!
Kys fra Signe, http://downwithbirdie.blogspot.com/

Betina sagde ...

Ville virkelig elske at se et billede, hvor du har den på - så kan jeg se om det er noget jeg bør finde :)

Knus!

Anne Sophie sagde ...

Super lækker kjole, har faktisk selv kigget på den men aldrig fået købt den! Derudover har du en rigtig lækker blog :)

Anne Sophie - http://annesophiemunkjensen.blogspot.com/

Rikke J sagde ...

Tak alle sammen, jeg skal nok få taget mig sammen til at få lavet et ordenligt outfit-billede, da den ser meget stor og lasket ud, når den bare sådan ligger.