FRIDAY NIGHT








Så er jeg endelige kommet over tømmermændene. Min kusine og jeg tog ned på Ground Zero efter at have drukket lidt hjemme ved mig. Efter vi havde drukket halvdelen af min vodka, så blev den stjålet .... Det var ikke rart, og der døede aftenen lidt, indtil jeg fik en eller anden til at købe os 13 shots - som jeg selvfølgelig ikke kunne li, men jeg drak alligevel 5! Alt i alt var det en fed nok aften. Lige om lidt kommer min kæreste, og så vil jeg bruge min søndag på at slappe af mig ham.

4 kommentarer:

Thomas sagde ...

VIL OGSÅ DRIKKE MED DIG SNART! Ved du hva skat, fuck Paris, vi bliver hjemme og drikker!<3

Tatevik n. sagde ...

Har tilmeldt mig som fast læser, rigtig fin blog!

kig gerne forbi min også :)
tatevikn.blogspot.com

Annika Paulsson sagde ...

Super fin og personlig blog du har dig :) Måske du ville tage dig et kig forbi min og melde dig som fast læser, hvis du bryder dig om bloggen?

Knus
annikapaulsson.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Mange tak, begge to!