F IT!

Jeg er sur og bitter, og vil nu dele mine frustrationer med jer.
Jeg brugte det meste af natten igår, på at finde et billigt polaroid kamera, og her til morgen fandt jeg ud at at jeg havde vundet auktionen på denne baby, til kun 220 kroner! Tænkte at det kunne være fedt at have nogle polaroid billeder fra Paris! Nu har jeg så fundet ud af at film til mit kamera vil koste mig 200 kroner for en pakke med 8 film i...... Man laver tilsynladende ikke Polaroid 600 film mere.


Hvis nogen ved hvor jeg kan få dem ekstremt billigt, så do tell!


5 kommentarer:

Pankalla sagde ...

Rigitg fed blog :) Jeg magler svar på det samme spørgsmål! :)

- Pankalla
http://pankallabypatrickpankalla.blogspot.com/

Thomas sagde ...

Er seriøst så sur over det der! For jeg elsker polaroid billeder! Ville selv havde haft nogle fra Paris!):

Rikke J sagde ...

Mange tak!
Jeg har fundet en hjemmeside (http://www.the-impossible-project.com/) som har arbejdet sammen med polaroid om at genbruge gamle materialer til at fremstille film igen. Godt nok kommer 8 film til at koste 180 kroner, men jeg vil tro det er det billigste der kan findes + har det lidt bedre med at købe det ved dem, end på Ebay og Amazon.

camilla sagde ...

Rigtig fin blog :) vil sygt gerne have sådan et kamera!
Kig gerne forbi vores, hvor vi har en give away igang.

x,
blogofminds.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Tusind tak! De koster kun omkring 200 inkl. fragt på Ebay :)