PAST FEW DAYS

Min mor tog mig med til Aabenraa, og derfor har der været lidt stille på bloggen! Vi var på café og inde i næsten alle tøj butikker på gågaden! Jeg fik en ny vinterjakke, en læderjakke, og et par bukser. Fik også et smykkeskrin, men da min mor siger det er julegaver til mig, så kan jeg ikke rigtig vise jer dem... Men jeg var i H&M i forgårs efter skole, hvor jeg købte denne hat. Når du køber noget i H&M får du et kort, som giver dig 50 kroners rabat på ting over 99 kroner. Hatten kostede præcis 99 så jeg fik den til 49! Og den er altså rigtig god at gemme sig under i det kolde vintervejr, med mine elskede solbriller.
Har også været til frisøren for lige at få klippet spidserne og farvet udgroningerne. Skal snart have købt nogle exstensions og farvet det HVIDT.

NB! husk at se mit seneste DIY under dette indlæg!

Alt for fantastisk sang. Ugen uundgåelige på P3, HØR DEN

4 kommentarer:

Thomas sagde ...

Har hørt den sang konstant siden du sendte den til mig<3

Anne Vingborg Hørlyck sagde ...

Genial sang - tak for at poste den! :)

Glædelig jul
Anne

http://annehoerlyck.blogspot.com/

Thomas sagde ...

Vil virklig virlig virlig gerne drikke til den sang, med dig NU!!!): <3

Rikke J sagde ...

Det var skam så lidt, og i lige måde Anne!
- JA, Thomas, jeg føler også at når vi begge elsker en sang så inderligt så skal vi ødelægge den ved at drikke os alt for fulde til den.