DIY: GLITTER IPHONE COVER

Min iPhone er simpelthen blevet for trist at se på. Jeg havde nogle bøtter glitter stående og så tænkte jeg, at hvis jeg kan lave negle på den måde, så må jeg også kunne lave min iPhone til en glitter bombe.

Du skal bruge:
- En iPhone, evt anden mobil (jeg gjorde det ikke direkte på mobilen, men på de gennemsigtige klister-covers man kan købe så din iPhone ikke får ridser)
- Løst glitter
- Gennemsigtig neglelak
- Hårlak


Klister-coveret før brug

Pensel coveret med gennemsigtig negleak, og hæld glitter over der hvor du har penslet. Derefter tag coveret og ryst det glitter af der ikke har sat sig fast

Når du har fordelt glitter over hele coveret, så lad det ligge lidt med ekstra glitter over det hele.

Spray derefter med MEGET hårlak, og læg evt. et ekstra lag neglelak når det hele er tørret. Og så skulle det gerne se sådan ud!

Tag coveret på din iPhone, og voila!

12 kommentarer:

Michelle Nguyen sagde ...

Ej, godt lavet!!!!!!!

www.nguyenmiichelle.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Tusind tak! :)

Thomas sagde ...

Dryser covert ikke!?: D

Rikke J sagde ...

Nej :-D

Minela sagde ...

Super fedt. Det må jeg prøve en dag. Jeg fik nemlig en iPhone i går :)

Jeg håber, du vil kigge forbi min og eventuelt blive fast læser.

minelakahrimanovic.blogpsot.com

Christina S sagde ...

Ej, hvor er det dog nice
Lav et til mig, tak!!!!:-)

Thomas sagde ...

Hey hvad med at lave en "mappe" eller hvad du vil kalde det, med DIY? Jeg ved du gerne vil fylde bjælken ud. : D

Kathrine sagde ...

Cool!! Når jeg en dag får skaffet mig en Iphone skal jeg helt sikkert prøve det der ;)
Jeg elsker desuden din header (og ikke mindst din blogs navn!!) :)

/Kathrine
/Lychee9.blogspot.com

Wardrobe By Fashionistas sagde ...

Hvor ser det bare flot ud! 1000 tak for tippet, det skal jeg hvertfald prøve!

Din blog er virkelig fin, og super inspirerende! - hvis du har lyst kan vi evt. følges?

Knus Maria

http://wardrobebyfashionistas.blogspot.com/

Alexandra & Esther sagde ...

fuck hvor kreativt :D elsker kreative mennesker som dig!

fed blog du har :)

Rikke J sagde ...

Tusind tak alle!

Camilla sagde ...

Rigtig fed blog!!! :)

Kig gerne forbi min, hvis du har lyst: Camillajb.blogspot.com