WHAT THE FUCK TO DO WITH MY MONEY

Det er nu lykkedes mig at lave en form for indkøbsliste over hvad jeg vil bruge min løn på det næste år eller 2. Det kommer nok til at tage ekstremt lang tid for mig at spare op til det meste, da jeg bruger penge hele tiden.. Forresten har jeg lavet et faneblad med alle mine outfits, da jeg synes det var en fin måde at få oversigt over dem. Desuden kan man på den måde også se hvilken stil jeg har.

LISTEN...


#1 - Louboutins + Paris

Jeg vil første og fremmest bruge en masse penge i Paris, i slutningen af januar, hvor jeg måske sniger mig ind i en Louboutin forretning for at købbe disse. Hvis de snobbede franskmænd ikke kan kommunikere ordenligt med mig der, så må det blive på nettet, når jeg kommer hjem!

#2 - Hår

Skal først og fremmest have købt nogle extensions, hvorefter jeg får min frisør til at klippe dem til, lave store krøller i mit hår, og farve det hvidt! ligesom på billedet, bortset fra pandehåret.
 #3 - Spejlrefleks

Er blevet ret sikker på et Canon, men det kan nå at skifte!

#4 - Macbook Air

Det er en af de her ting jeg bare lige så stille vil tage flere år om at spare sammen til...

8 kommentarer:

Mette Jakobsen sagde ...

Jeg ville personligt helst have Spejlreflekset! og Canon er et super godt mærke! -Kender mange der har et spejlrefleks kamera af det mærke! :-)
Men det er jo dine penge!! ;-)

-Igen. Super fed blog!

Rikke J sagde ...

Ja, det køber jeg også :) Tusind tak, og i lige måde!

Thomas sagde ...

Glæder mig til at se dig spare penge sammen; D
Føler ikke at det kan lade sig gøre: D

Rikke J sagde ...

Luk

Joe sagde ...

haha du kan da ikke spare på dine penge! ;-)

Rikke J sagde ...

Ej det kan jeg godt!

Betina sagde ...

Super fin blog du har!
Det Canon du har fat i der kan jeg bestemt anbefale - har selv den model og det virker super. :)

Kig gerne forbi min blog, og bliv evt. fast læser - er af din :)
betinadanielsen.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Det er jeg da glad for! Tusind tak, jeg kigger forbi!