VERSACE FOR H&M

Har lige brugt 2 timer på at få fat på følgende items fra H&M's Versace kollektion. Deres net gik fuldstændig ned, og jeg ville meget hellere have haft ringen i guld, men den var udsolgt på to sekunder.. Kasketten er til en af mine venner, som ikke kan finde ud af nethandel, og han havde også noget andet som førstepriotet, men hold da op det var hurtigt væk.
Jeg har været på brobygning på gymnasiet hele dagen, og har først fri halv 3. Det er sjovt at de er fuldstændig ligeglade med at jeg sidder og laver alt muligt andet på computeren!


4 kommentarer:

Thomas sagde ...

Er lidt sur på H&M! Vil have mit tøj, og den halskæde......... ):

Thomas sagde ...

Men tak for din indsats, det kunne havde været værre. ; D <3

Sarah Iracheni sagde ...

Jep, vi kan sagtens følge hinanden! Super skøn blog!

Rikke J sagde ...

Det var så lidt Thomas!

Tusind tak! :)