UPDATE......

I dag har min mentor fortalt mig at der er nogle af mine lærere der har klaget over at min påklædning er for stødende og vulgært. Min mentor fortalte mig at alle lærerne har haft en stor diskussion om hvorvidt jeg må klæde mig som jeg vil. Min mentor siger at jeg skal klæde mig som jeg vil, og skide på hvad de siger, for hvis det er en del af den jeg er, så kan de ikke lave om på det. Ligesom dem der render rundt med blåt hår og hullede bukser. Elsker min mentor. Synes det er latterligt at mine lærere tror de kan bestemme min påklædning.

8 kommentarer:

Thomas sagde ...

SYNES DET ER SÅ GENIALT!: D

Clara C. sagde ...

Det vil jeg så give dig helt ret i!
Du har virkelig en fed blog, som jeg følger nu. Håber du vil tage et kig forbi min, og gøre det samme.
claracolerick.blogspot.com :)

Maria sagde ...

Lame :-) man skal have lov til at klæde sig som man vil. Man har vel hver sin smag altså? Det er vel derfor vi har ytringsfriheden!

xo Maria / mariasander.com

Rikke J sagde ...

Synes heller ikke det er i orden!

Josephine Beck sagde ...

Det har de da ingen ret til at bestemme den slags? Synes ellers din stil er super nice, er helt vild med dine hofteholder:-)

Rikke J sagde ...

Tusind tak! :)

Viggo sagde ...

Lol, de skal da endelig bare blande min hårfarve ind i det? Der er sguda kæmpe forskel på ''stødende og vulgært tøj'' og så fucking hårfarve? Jeez.

Rikke J sagde ...

hahaha :*