True

6 kommentarer:

Caroline Marburger sagde ...

Hej :-)
Wauw, sikke en fin blog du har dig! Er vild med dine mange inspirerende billeder og indlæg - jeg er nu fast læser hos dig, og tusinde tak for din søde kommentar på min blog!
Stort knus Caroline ♡

//Fashionbycarolineblog.blogspot.com

Karoline sagde ...

Hey!
Tak for din kommentar på min blog! Fed blog du har, følger dig nu :-)
knus Karoline

- karolinesehestedsie.blogspot.com

Freja & Clara sagde ...

Hej :-)

Pisse fedt citat, og utrolig fed blog!
Følger dig nu. :-)

Du må meget gerne også følge mig.

Knus Freja

www.frejapalsgaards.blogspot.com

Rikke sagde ...

Tak for den søde kommentar, vil selvfølgelig gerne følge din blog :-).
knus
www.we-like-blog.blogspot.com

Minela sagde ...

Rigtig sød blog. Og jeg er fuldstændig enig med citatet på billedet :)

Jeg kan se, at du har spurgt om vi skal følge hinanden. Det kan vi godt. Jeg er nu fast læser af din blog :)

minelakahrimanovic.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Tusind mange tak, alle :)