SHAKE UP CHRISTMAS

Vi holder lige jul..

17 kommentarer:

Thomas sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
paulinalykke sagde ...

Juuul :D

paulinalykke sagde ...

Juuul :D

paulinalykke sagde ...

Juuul :D

Benjamin sagde ...

Dårligt indtryk du giver, med den kommentar du skrev på min blog. Siger det bare. Få dig en anden måde at få læsere. Det er pisse irreterende!

Thomas sagde ...

Fuck da af Benjamin!

Rikke J sagde ...

Haha, Paulina :-D

Benjamin, det er sådan over halvdelen af alle bloggere får faste læsere, jeg kan ikke se hvorfor det skulle give et dårligt indtryk :) Hvordan skulle man ellers komme ud med sin blog? Synes du er lidt akavet.

Mia sagde ...

Det var da utrolig så trist du er Benjamin.

Jeanette sagde ...

Trist lille 14 årig dreng du er Benjamin. Synes du skal stoppe med den negative holdning og slette din emo selvhads blog.

Thomas sagde ...

Vil give rikke og jeanette ret!

camilla sagde ...

Tak for din kommentar på min photoblog :) Rigtig hyggelig blog, du har!

Michelle sagde ...

Jul <3
Glæder mig allerede ;)

http://so-this-season.blogspot.com/

Thomas sagde ...

Nyt indlæg snart, ikk?

Caroline Marburger sagde ...

Hej,
Wauw! Sikke en fin blog du har dig :-)
- Er nu fast læser hos dig, og håber også du vil kigge forbi min blog.
Knus Caroline

//Fashionbycarolineblog.blogspot.com

Thomas sagde ...

Permusen læser forresten din blog i ny og næ, ven! : D

Linelu sagde ...

Det var tidligt du starter, men hey, hvorfor ikke få maksimal hygge ud af den kolde tid ;)

Line /linelundquist.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Tusind tak alle sammen! :)
- Thomas: det var da ikke rart..
Line: Ja, jeg synes at jul begynder i november!