NEW IN

Har lige præcis 50 kroner tilbage af min løn.. Lykkelig er jeg dog.

NB! Jeg har fjernet at i kan skrive anonymt, da jeg blev træt af alle de underlige spørgsmål om mit privatliv. Hvis I vil spørge mig om noget, så vis hvem I er, så jeg kan se om det vedkommer jer.

Købte to af disse i en genbrugsbutik til 13 kroner stykket! Jeg elsker champagne, og også deres glas.
Læderkjolen til 250,- i H&M
Min kæreste gav mig denne "gave" fra Matas til 30,- Jeg kender en der fik en gave fyldt med Chanel ting! Det kan betale sig. Er også godt tilfreds med det jeg fik.
Laksko fra Deichmann til 200,-

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

fed kjole, men hvorfor har du den kardigan på, den ødelægger lidt kjolen.

Christina S sagde ...

Hvor kan man så købe dine små gaver henne???:-) Vil godt have en nu

Rikke J sagde ...

Cardigan* Jeg kan godt lide det, da den gør kjolen lidt mere casual.
Ja, nu er du jo dum kære christina der står matas :(

Thomas sagde ...

Rikke Emils Cardigan ser akavet ud til den kjole! Stop det;*

Rikke J sagde ...

Hold nu kæft, jeg har ikke noget imod det? :)

Sophia sagde ...

Rigtig fed blog, og hvor er læderkjolen bare flot! tag gerne et kig forbi http://cphcandybysophia.blogspot.com/ knus sophia

Carsten Bisgaard sagde ...

Du er fræk i kjolen, Rikke..

Rikke J sagde ...

Tusind tak :) Jeg kigger forbi!

Thomas sagde ...

ej den cardigan passer da ikke til kjolen.

Christina S sagde ...

Jamen.. Jeg vil have en imorgen, så det finder du til mig!:-)

ANHOLM sagde ...

det var da alligevel vildt med dine veninde der havde fået chanel ting! :-) kunne være man skulle finde sig sådan en pakke.
kig forbi - www.aanholm.com

Rikke J sagde ...

Ja, det syntes jeg også! :) Jeg har købt 2 allerede, og har ikke fået det store, men det har været brugbart begge gange :)