NEW IN: The sad remains of my money

Så kom lidt af det jeg har brugt min løn på! Clutch fra Asos, Screen protector til iPhone fra ebay, skull ring fra Asos, og en Kors ring(den tredje af slagsen, da de hurtigt bliver slidt - ved ikke om i har lagt mærke til min gamle, som jeg malede sort, da jeg ikke ville smide den væk når nu min kæreste havde givet mig den) - nåmen, den tog min mor med hjem fra Gina Tricot da hun havde været i Kolding!
Screen protector'erne er jeg dybt skuffet over.. godt nok er de pisse billige, men der er glimmer i den der skal sidde på selve skærmen?! Hvorfor? - Hvis den er i lyset kan man bare se glitter hele tiden....


7 kommentarer:

Thomas sagde ...

Nice nice, nu kan du igen dække dinne hænder med sølv ringe! Vil du låne min ring, du ved den du har i sort?

Rikke J sagde ...

Ja! tag den med i morgen!

Thomas sagde ...

Skal jeg nok, ven: )

Ester Frank sagde ...

Virkeligt fede ringe, og god blog!
Ja vi kan godt følge hinanden!

Kh Ester Frank
Duneing.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Tusind tak! :)

Laura Lander sagde ...

Super blog, og elsker ringen med korset på!
Vil helt sikkert også følge dig! (-:
-Laura Lander
(laura-lander.blogspot.com)

Rikke J sagde ...

Tusind tak! :)