NEW ADDICT



Har aldrig hørt noget så fantastisk. Fandt den da jeg så det nyeste afsnit af Gossip Girl, som jeg er fuldstændig addicted til. Kan bruge timer på at se de samme afsnit igen og igen. Elsker Chuck og Blair. Se det, det er en fantastisk serie om Upper East Side's mest forkælede trunter.
Drak mig fuld i Champagne igår med Thomas, en af mine venner, så har lidt tømmermænd idag.. Jeg tror dagen kommer til at gå med at stene Gossip Girl, selvom min kæreste prøver at få mig hjem til ham... Håber i nyder weekenden!

11 kommentarer:

Emma Marie sagde ...

Tak for din søde kommentar på min blog, er selfølgelig blevet fast læser af din super gode blog :-)

Katrine sagde ...

Rigtig flot blog du har dig!
katrinedamsgaard.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Mange tak begge! :)

Louisa sagde ...

Virkelig en god sang!

http://you-and-i-life.blogspot.com/

Maja Josefine sagde ...

Tak for kommentaren på min venindes og min blog. Er nu fast læser af din fine blog :-)

http://21stcenturoffashion.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Tusind tak!

Josephine Beck sagde ...

Elsker Gossip Girl og vil virkelig gerne se de nye afsnit, så på hvilken side ser du det? <3

Frida sagde ...

hejsa rikke! faldt lige over din blog! jeg hører også selv lana del rey, hun er virkelig blevet populær! oh say, can you see er virkelig også et fantastisk nummer! jeg håber du vil kigge forbi min blog. det ville være fedt!
knuz og god søndag!
www.frida-whatsnew.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Josephine, hvis du giver mig din e-mail, så kan jeg lige sende den? :)

Tusind tak Frida, den vil jeg ind og høre!

Caroline sagde ...

Jeg er VILD med din blog!
du har nu endnu en følger, fortsæt det gode arbejde ;)

glæd mig og kig forbi; http://carolinebruunnielsen.blogspot.com/

XX

Rikke J sagde ...

Ih, tak! Jeg kigger forbi!