MY WEEKEND...

Dette er mit indlæg nummer 100 - uuh!


Ret god kvalitet, fra min iPhone!


Har haft fri hele weekenden for første gang i rigtig lang tid, så har virkelig nydt den! I fredags tog jeg ned i byen med min kæreste og nogle af hans venner, som vi begge har gået i klasse med. Det endte godt nok med vi tog hjem til ham og drak os fulde der i stedet. Har brugt resten af min weekend på at passe min forkølede lille killing, sammen med min kæreste og vaske min fars bil, udvendig og indvendig... Han betaler så for min nytårskjole! Her til aften har jeg taget falske øjenvipper på, da jeg VED jeg ikke kommer op i ordenlig tid i morgen. Er stadig ikke helt god til det, og det er virkelig noget dårligt lim jeg har fået med denne her gang...

Håber i har nydt weekenden!


11 kommentarer:

Josephine Beck sagde ...

Håber virkelig din killing får det bedre, for den ser virkelig dejlig ud. Ved godt det lyder dumt, men du ser virkelig smuk ud på det sidste billede. :-)

Clara Maria Larsen sagde ...

nice blog. smut forbi min blog og deltag i min give away, eller måske bare blive fast læser.. følger selvfølgelig din!
http://clarasfantasyworld.blogspot.com/

Pernille sagde ...

Super fed blog du har, Rikke! Keep up the good work ;-)

Du må rigtig gerne kigge forbi min blog, hvis du har lyst - jeg er lige startet op.

// Pernille

http://pernilleslife.blogspot.com/

Rikke J sagde ...

Mange tusind tak, alle tre! :)
- Jeg kigger forbi!

Malle sagde ...

Lækker lækker blog!
Jeg er nu fast læser, håber også du vil kigge forbi mig (:

Kys og kærlighed Malle
www.amaliesondergaard.blogspot.com

Josephine Beck sagde ...

Ej er den! det er jeg virkelig ked af at høre, for den ser så cute ud. Tænkte på om du måske ville dele med mig, hvilke blogs du kan lide at læse, og om der er andre cool blogger fra Haderslev?;-)

Nanna sagde ...

Hvor er din kat da bare sød, håber at den får det bedre!

Det er ellers en fed blog du har dig, jeg er blevet fast læser og følger dig nu, du er mere end velkommen til også at tage et smut forbi min. ;)

- Nanna
www.nannafrederiksen.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Tusind tak alle, jeg kigger forbi Malle og Nanna :)

Jeg kender et par stykker fra Haderslev der blogger, men jeg følger dem egentlig mest fordi jeg kender dem, og dermed synes jeg det er sjovt :) Der er ikke rigtig nogen der VIRKELIG tiltaler mig.

CecilieBruun sagde ...

Hvor er den dog bare sød den killing! :D
http://cecilie-bruun.blogspot.com/

Sara sagde ...

Fantastisk blog! Følger dig nu! :)
http://bellevuee.blogspot.com/

Rikke J sagde ...

Mange tak begge to!