MY DAY


I dag har simpelthen været en fantastisk dag! Da jeg kom i skole havde jeg to dansktimer, hvor vi bare så film, og så havde jeg fri resten af dagen, da jeg skulle have haft 4 timers avanceret engelsk, men min lærer var ikke i skole, og hun er den eneste lærer der kan finde ud af det. udover det, vil min mor vil betale for en farvning + klipning af mit hår engang i næste uge! Der har været en masse småting i løbet af hele dagen, der bare har gjort mig glad! Så skulle jeg selvfølgelig til tandlæge, men det var hurtigt overstået! Lige nu sidder jeg hjemme ved min kæreste, og leger med hans computer imens hans spiller battlefield. Trist spil i følge min mening, men så længe han hygger sig!

10 kommentarer:

Thomas sagde ...

Synes der mangle op til flere informationer om din dag. : D

Rikke J sagde ...

Stop da!

Thomas sagde ...

Synes dine læser burde høre de små geniale historier i dit liv. Det ville gøre blogen så meget nicer. Tænker hvor genialt det ville lyde hvids du skrev hvorfor det er din mor giver dig den tid til frisør, eller hvad det var der gjord dig så glad i morges. : D

Ps. er mit lort kommet!

Rikke J sagde ...

Det kunne være ret nice ja, men alle dem jeg kender skal ikke høre om det da!

- siger du at du har mensturation?

Minela sagde ...

Lyder lækkert med 4 timer tidligere fri og farvning + klipning :)

Jeg håber, du vil kigge forbi min og eventuelt blive fast læser.

minelakahrimanovic.blogpsot.com

Thomas sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lærke Rust Byriel sagde ...

Hej, super fed blog :)

Jeg er nu fast læser, kig forbi min, og måske blive fast læser? :)

http://laerkebyriel.blogspot.com/

Rikke J sagde ...

Tusind tak, jeg kigger forbi! :)

Mille Poulsen sagde ...

Det ser super fedt ud!! virkelig:-)
Kig gerne forbi: milleschnackpoulsen.blogspot.com
På forhånd tak:)

Camilla sagde ...

Fed blog! (-: er blevet fast læser.

Kig gerne forbi min, og gør dig til fast læser, hvis du har lyst <3

Camillajb.blogspot.com