ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS NEW YEARS EVE




Er ret så sikker på at dette bliver min nytårskjole! Jeg så den ved et tilfælde inde i Vero Moda, og kunne ikke stå for den.. Så jeg fik lagt den til side! Nu må vi se om min far gider betale, eller om jeg skal til at tage fra min løn, som egentlig var til julegaver.
Mit andet problem er, at jeg VIL have noget glitter på nytårsaften.. Mine glittersko går helt klart fuldstændig i stykker hvis jeg tager dem på, men glitternegle er vel for lidt.. Så ved ikke helt hvad jeg gør. Jeg håber på nogle glittersko fra Bianco i julegave!

5 kommentarer:

Elvira Sadowsky sagde ...

virkelig pæn kjole du har fundet!

klem
www.copenhagenpeople.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Tusind tak! :)

Thomas sagde ...

Please drop det med stropperne, den er så fin. Og det med en cardigan, kan du godt glemme alt om!

Christina S sagde ...

Du er lidt irriterende, jeg kiggede også på den i torsdags)-:

Rikke J sagde ...

Hæhæhæ!!!!