2 IN 1: NEW IN & NEW YEARS

NEW IN:

Leatherlike handsker fra H&M

Headband fra H&M

Ringe fra H&M

Kjole fra Vero Moda


NEW YEARS:

Jeg har haft rigtig meget besvær med at finde noget jeg kan have "over mig" nytårsaften. Jeg ville rigtig gerne finde en pels eller noget, men da jeg ingen penge har udover dem jeg skal bruge til julegaver(som jeg næsten ikke engang har råd til) så tror jeg det bliver ligesom på det ene billede under. Medmindre en eller anden fantastisk person giver mig noget til jul, som jeg kan bruge!




5 kommentarer:

Maria sagde ...

Hvis du får en julegave som du ikke kan lide, er det jo bare at få pengene tilbage for den og gå på jagt efter noget at have over, for det virker lidt for kedeligt med den sorte over en sort kjole. Man må jo godt være lidt ekstra lækker og ekstra iøjnfaldende nytårsaften ;-) Ellers lækker kjole og ringene!

xo maria // mariasander.com

Thomas sagde ...

Maria du har så meget ret! : D
Rikke du tager ikke den der dims på. Hvorfor fortæller du ikke dine læres forhold til din påklædning?; )

Rikke J sagde ...

Hvis jeg ikke får fundet noget andet, så bliver det den! og tusind tak!

Thomas sagde ...

Du kan fatisk godt bruge den dims du har på, hvis bar vi gør den nice. Skal nok få en ide.

Rikke J sagde ...

Held og lykke