SNEAK PEAK: VINTAGE YVES SAINT LAURENT


20 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ligner ikke Yves Saint Laurent sko.

Kirsten sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Thomas sagde ...

Nå trunte, men det er det altså, for jeg købte dem til hende.

Rikke!!! Må jeg godt pensle dine stiletter med klar lim og glimmer? Håber at det vil få dem til, ikke at dryse : D

Thomas sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Thomas sagde ...

De her ville være geniale til dig! Elsker at hun har en i håret!

Thomas sagde ...

glemte at smide linket : D sorry.

http://www.bloglovin.com/m/33858/310726883/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRnd3dy5vdXRzYXBvcC5jb20lMkYyMDExJTJGMTAlMkZkaXktcGxleGktamV3ZWxyeS10dXRvcmlhbC5odG1s

Rikke J sagde ...

Jo, de ligner faktisk meget YSL sko, da de ER YSL sko. De er jo vintage, så det er klart at de ikke ligner dem du render rundt og kigger på, den dag idag :)

Hahaha, du må godt pensle alt det du vil Thomas! De ser nice nok ud, men gad godt vide hvordan fisen hun får den til at sidde fast!

Thomas sagde ...

Ja det tænkte jeg også! Men den er genial, til pger med grå/sølv farvet hår. : D

Fuck dig der ikke kan se det er YSL! :*

Thomas sagde ...

Tjek forresten din facebook. har sendt en masse pjat til dig. : D

Anonym sagde ...

Har du købt dem i køgens klær?:)

Anonym sagde ...

kongens klær.;)

Rikke J sagde ...

Nej, jeg fandt dem i en genbrugsbutik i lille Haderslev :)

Camilla Kruse sagde ...

Hej, mange tak for kommentaren på min blog, jeg er vild med din. Hvad siger du til, at vi kunne følge hinanden? :)
//Kram Camilla.
www.camillakrusesverden.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Det lyder som en fin ide! :) er blevet fast læser af din.

Thomas sagde ...

Hvornår skal vi købe gave til Johannemusen? : )

Rikke J sagde ...

Haha, det ved jeg ikke.. Kan du ikke holde dit halløj på tirsdag? :*

Thomas sagde ...

Jo, hvis Johanne kan. Så kan du måske komme før, så vi kan købe en gave til hende. ; D

Anonym sagde ...

har du ikke et billede hvor der står ysl?

Camilla Kruse sagde ...

Undskyld mig Anonym, men kan det ikke være fuldstændig lige meget? Hvis Rikke siger, at de er ægte, så er de vel det?
Jeg kan i hvert fald ikke se nogen grund til at lyve om det? :)
//Camilla
www.camillakrusesverden.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Tak Camilla! - Men da det kun er et sneak peak, så skal I nok få nogle mere detaljeret billeder, hvor anonym nok skal få sit bevis ;)