PICSTORM: I'VE TOLD EVERY LITTLE STAR

Ligger ligenu derhjemme og er lidt syg. Vi har avisuge i den her uge på min skole, og det er altså tredje gang, for mit vedkommende, så jeg har absolut intet imod at ligger herhjemme! Når jeg engang får taget mig sammen til det, så vil jeg prøve min skjorte på, og vise jer, at den virkelig ikke fungere, da i åbentbart ikke forstår det. Jeg referer lige nu til min yderst stupide kusine. indtil da, kan i hygge jer med følgende!





Fik denne lille kollektion af min svigermor, da hun ikke kan tåle dem. Der er 20 ml. i hver, og hvis man køber én med 50 ml. i, så koster den altså godt 500 kroner! så dem er jeg super glade for. De er unisex, så nogle af dem lugter lidt af mand, men så kan min kæreste da lege med dem. Elsker derudover også deres søde pastelfarver!











10 kommentarer:

Christina sagde ...

Hvad snakker du om mussi???o-: Jeg kender ikke noget til det, altså! Men jeg vil godt se den(-:

christina sagde ...

hyggelige billeder! :-) fede ringe desuden

Christina sagde ...

Fede billeder :)

Jeg afholder en konkurrence hvor du kan vinde 3 premier fra Gina Tricot - kig forbi :)

Rikke J sagde ...

Tak! Jeg kigger forbi :)

Olinestaerke sagde ...

Nej hvor er din blog bare skøn :D! Er hermed fastlæser. Håber at du vil kigge forbi min - www.olinestaerke.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Tusind tak, og selvfølgelig vil jeg det!

Anna sagde ...

Lækker blog du har, og tak for din søde kommentar på min blog iøvrigt :-)

- Anna, asecondway.blogspot.com - Kig forbi og bliv gerne fast læser.

Anonym sagde ...

Laver du ikke snart nogle DIY projects?

simone sagde ...

Virkelig fed blog, er også bare overdrevet vild med din stil!
Du sgu sej ;)
Jeg ved du har været forbi min blog, og jeg er da helt sikkert blevet fast læser håber du vil det samme (:
- Simone xx
simone-bp.blogspot.com

Thomas sagde ...

Hvorfor brugte du mis billedet nu!? Du skulle lave det der nice indlæg. ) :