I GOT A POCKET, GOT A POCKETFUL OF SUNSHINE. I GOT A LOVE, AND I KNOW THAT IT'S ALL MINE.

Ligger lige pt. hjemme ved min kæreste, og skal på arbejde kl. 15, hvilket jeg slet ikke er mentalt parat til. I morgen smutter jeg ned i byen med Thomas, for at købe en gave til en af mine veninder, der holder fødselsdag på lørdag! Når vi engang har fået købt gaven, så tager vi hjem til ham sammen med min kæreste, hvorefter vi skal ned på tribunen.
Jeg overvejer lidt at begynde på at bruge min Twitter - selvom der ikke rigtig er nogle i min omgangskreds der bruger det. Men jeg synes konceptet er ret godt, da man ikke lægger så meget mærke til Facebook-statusser efterhånden, da Tetrisopslag overtager min startside. Bruger egentlig ikke Facebook så meget mere, generelt.


Elsker scenen i Easy A hvor hun går fuldstændig amok til den sang. Fantastisk film - Se den!

23 kommentarer:

Truc Ly Tran sagde ...

Tog lige et smut forbi din blog, den er fed. Elsker især diy skoene, virkeligt smart, tror jeg prøver det en dag :)

Trine kaarsberg sagde ...

Rigtig sød blog. Elsker guiden til skoene :)
Og tak for den søde kommentar på min blog!

xoxo Trine
// trinekaarsberg.blogspot.com

Camilla sagde ...

kender godt det at man skal noget om det så er arbejde veninder skole eller noget helt tredje som man bare ikke orker :)
sød blog, håber du vil kigge forbi min på www.camillabielski.blogspot.com

christine sagde ...

elsker easy a!

Thomas sagde ...

http://www.bloglovin.com/m/1735844/311648210/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmFwYWlyLWFuZGFzcGFyZS5ibG9nc3BvdC5jb20lMkYyMDExJTJGMTAlMkZkaXktbGVhdGhlci1taW5pLXNraXJ0Lmh0bWw=

:*

Maria Sander sagde ...

Tak for din kommentar på min blog! Lækker blog du har (;

xo Maria

Anonym sagde ...

Er du jomfru?

Rikke J sagde ...

Tak alle sammen, og til den sidste anonyme; Nej, og hvorfor i alverden spørger du? :)

Anonym sagde ...

Hvordan mistede du din mødom?

Rikke J sagde ...

Øhhhh, det var hjemme ved min tidligere kæreste, med min tidligere kæreste.. kan ærlig talt ikke huske andet, tror det var en normal dag efter skole.. Hvad er det de vil mig, truntemus?

Anonym sagde ...

Var det dejligt?

Rikke J sagde ...

Ikke specielt, nej ..

Anonym sagde ...

Hvorfor? Hvor mange har du bollet med?

Rikke J sagde ...

Ja, det ved jeg da ikke, han kunne bare ikke finde ud af det vel? - stop med at skrive "bolle" det lyder klamt, men to!

Anonym sagde ...

Var nummer 2 så god?

Rikke J sagde ...

Meget!

Anonym sagde ...

Det var da godt at høre. Dyrker du oralsex?

Thomas sagde ...

Stop utrolig sjove trunte! Detaljer vedrørende Rikkes sexliv, er en personlig ting mellem hende og jeg. ;)

Stine sagde ...

er jeg den eneste der synes at flere af de her kommentar ikke vedrøre os?

Anonym sagde ...

Hvorfor vil du ikke svare Rikke?

Rikke J sagde ...

Haha, Thomas - lyder klamt

Jeg hygger mig lidt, men synesm også at vedkommende er en smule akavet .. Jeg svarede ikke fordi jeg fandt det sjovere at se Gossip Girl, og jeg forventer at du svarer på de samme spørgsmål nu, Anonym :)

Anonym sagde ...

Ok Rikke.
Jeg er ikke jomfru.
Min første gang var ikke dejlig.
Siden da har alt sex været okay.
Og jeg har suttet en fyr. Sæd smager ikke så slemt som man tror.
Har du noget i mod smagen af sæd?

Rikke J sagde ...

Stop nu med at vær så akavet, truntemus...