FAKE EYELASHES

Har i lang tid haft nogle falske øjenvipper liggende fra min sidste skoldag, hvor jeg simpelthen ikke fik dem brugt. Men i forgårs havde jeg tiden, og så gav jeg mig til at se diverse forskellige youtube video'er, og jeg må indrømme at det tog nærmest en døgn(føltes det som), men synes resultet blev okay godt! Jeg overvejer stærkt at bruge dem hver dag, da jeg kender andre der også gør det, plus at når jeg nu ser mig selv uden, synes jeg at jeg ser hæslig ud, når jeg har vænnet mig til det andet ... Men har ikke rigtig tiden til det om morgenen jo.



8 kommentarer:

Thomas sagde ...

Tager du dem på i morgen? PINK LÆBER! <3

Rikke J sagde ...

Ja! Kan du så komme på Facebook!
- synes du ikke det vil se lidt akavet ud???

Thomas sagde ...

Pink læber? Nej jeg elsker piger med læbestift! : D

Rikke J sagde ...

Jamen, bare sådan et orgie med sort og guld, og så pludselig pink? - Tror jeg gør det, nu har jeg jo ikke nogle at kysse på til hele festen!

Thomas sagde ...

Du skal nok finde nogen. : D
Gule øjnlåg. Hvornår kommer du til Haderslev i morgen?

Rikke J sagde ...

Nej sgu da! - Og nej til gule øjenlåg også :*
- Sagde 11tiden til Mona.

Emil sagde ...

Du er lækker skat :**

Rikke J sagde ...

ad <3