THE PURSE

Nu er der ved at være godt mange der har spurgt ind til min pung rundt omkring. Og nej, resten er nitterne er ikke faldet af, det er meningen den skal se sådan ud. Det er egentlig en gammel Dixie pung jeg fik af min veninde, til jul for godt et år siden. Jeg tror den koster 100 kroner. Men altså den var ved at være godt ødelagt, og jeg da jeg sad hjemme ved min bedste ven, og legede med hans nitter så tænkte jeg at de kunne da være sjove at sætte i, da jeg alligevel skal have en ny. Straks tog han den fra mig, og fik fuld af ideer til hvordan den kunne se ud! han tog en masse nitter, og så satte han sig egentlig bare til at lave den, som den er. Og selvom jeg nu ikke kan have mønter deri, fordi den simpelthen er så ødelagt - så elsker jeg den!



- Rikke

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er også super nice:-)

Anonym sagde ...

kan godt forstå du er glad for den, for den er pisse fed. vil gerne lave en selv, så ved du hvor han køber nitter?xD

Rikke J sagde ...

Tak begge to, nitterne er købt herinde: http://punkshop.dk/group.asp?group=59 - de største af slagsen :)

Anonym sagde ...

tak for linket. har bestilt en pakke nitter nu. sender måske et billede af min pung, når den er færdig.:-)))

Christine sagde ...

Hvilke blogs kan du anbefale?:')

Thomas sagde ...

Seriøst jeg trode ikke du var så glad for den! Men det er da dejligt : D

Rikke J sagde ...

Godt jeg kunne hjælpe! :) Vil rigtig gerne se et billede, hvis du får den lavet!

Christine, jeg tror jeg vil lave et blogindlæg om det senere, på ugen :)

Joe sagde ...

Ej det lyder son en dejlig veninde du har! ;-)
Den er fantastisk smuk den pung som din søde veninde har givet dig <3

Rikke J sagde ...

Hahaha, hun er ret sød ja :*

Thomas sagde ...

Og jeg savner hende også! Hun kunne godt hoppe ud af bilen, når man ser hende køre forbi i et krys. )-:

Joe sagde ...

nuuurh Thomas!det var også tæt på at jeg hoppede ud og løb hen i jeres favn :*