NEW IN

Var nede i byen og købe en gave til min kusine idag, og så fik jeg da også købt en kjole til hendes fødselsdagsfest næste lørdag +  lidt mere. Mine lædershorts kom med posten forrige uge tror jeg, og selvom de sidder en smule mere løst på mig end forventet, så elsker jeg dem!
Mit Elle har jeg egentlig haft i lang tid nu, men har først fået overskuddet til at læse det nu.


Undskyld for den voldsomt dårlige kvalitet, men havde ikke
lige andre billeder - det er earcuffen I skal lægge mærke til, fra Vero Moda til 80 kroner, tror jeg.


Kjolen til næste lørdag - den er lidt lille-pige agtig, men med et par stilletter og måske nogle netstrømper, så skal den nok komme til at se nice ud. 180 kroner, i H&M

Helt plain bluse med rullakrave - et must! 80 kroner i H&M

Mine stilletter fra Deichmann til 200 kroner. Er ikke så vild med nitterne på platou'en, men min ven vil gerne lege med nogle sten så det kommer til at se fedt nok ud. Han har længe plaget mig om at få lov til at "ødelægge" et par af mine stilletter, så jeg tænkte at dem her ville passe fint til en sådan anledning!

Ring fra H&M - 40 kroner

Lædershorts fra H&M - 180 kroner

Oversized strik fra H&M - tror det var 80 kroner???

7 kommentarer:

Christina Sabransky sagde ...

Giv mig den ring!

Anonym sagde ...

Ej rigtig fede ting du har fået, men kunne nu være fedt at se tingene på.:')

Thomas sagde ...

Så fik du lavet et indlæg i dag. ; D
Glæder mig meget til at "ødelægge" de stiletter. Her er en side du kan købe rhinsten, som passer til den der Pernille dims. : D
http://creativ-papir.dk/shop/catalog/product_info.php?cPath=147_167&products_id=915&osCsid=1b30cb403f15f861f7a9c6074b3b73ea
Vil give den anonyme ret. Det ville se lidt bedre ud, hvis du havde det på. Noget af det ser lidt stort og lasket ud, når det bare lægger sådan. Men elles nogle super nice ting du har fået købt. : D

Christine sagde ...

Du er godt nok glad for H&M.;-D

Rikke J sagde ...

Var lige kommet hjem fra en meget lang dag så følte ikke for at stå at prøve tøj :)
Tak Thomas! Ps. Stop med at skriv på min blog som om du er en anden, jeg får stress af dig <3

Thomas sagde ...

Hvad er det du påstår jeg jeg skriver af kommentar, skøge! : D

Rikke J sagde ...

;-D