NEW IN: NAIL STUFF

Her i sidste uge bestilte jeg disse 3 ting fra e.l.f cosmetics, og det kom til at koste knap 100 kroner inkl. fragt. Jeg manglede en ny neglefil, og tænkte at jeg godt kunne få lidt mere, når nu vi var igang! Den franske manicure er ret nem at tage på, men det holder virkelig heller ikke i lang tid. Det kan selvfølgelig også være fordi jeg plejer at bruge kvalitetsneglelak til knap 200 kroner, stykket. Men det er fint til en-dags brug! Klodsen i ser, er helt og aldeles fantastisk. Den har 4 steps! Først filer man, så buffer man, så fjerne man riller, og så polere man. Den er vildt god, og den kostede vidst kun 12 kroner! Tuschen er til at påføre tørre og ødelagte negle, og da jeg bruger neglelak godt og vel hele tiden, så har mine negle det altså ikke for godt. Jeg har kun brugt den én gang, men kan ikke rigtig se nogen forskel endnu, men det kan være at det kommer!






14 kommentarer:

Anonym sagde ...

kan du smide et link, til der du købte det?:)

Rikke J sagde ...

Du kan trykke på "e.l.f cosmetics" oppe i teksten :)

Anonym sagde ...

ohh undskyd. tak.:-)

Anonym sagde ...

seriøst du blogger slet ikke nok)-; Hvordan ser den der step 1 file ud?

Rikke J sagde ...

Øh, der er et billede, thomas :*

Thomas sagde ...

Hvad snakker du om! Har først læst dit indlæg nu. Er dy lidt en skøge, trunte? :*

Anonym sagde ...

undskyld, trode det var dens indpakning:)

Katrine sagde ...

Kunne være dejligt med flere indlæg med outfits. gad nemlig godt se hvad du går i til hverdag.xD

Anonym sagde ...

Du blogger ikke specielt tit):

Thomas sagde ...

JA RIKKE! Det er bar ikke okay:*

Christina Sabransky sagde ...

Kom igang Rikke o-:

Anonym sagde ...

Når det er søndag har du da god tid.

Anonym sagde ...

nu erder gået 3 dage rikke.

Anonym sagde ...

HAHAHAHAHA! Elsker at så mange vil give dig stress. : D
Lav snart et nyt indlæg skat.