EARGASM

Først vil jeg lige ha lov at sige undskyld for at ikke have blogget så vildt her på det seneste, men har simpelthen haft så meget at se til. Nok mest fordi vi er begyndt i skole igen. Sidste lørdag var jeg hjemme ved min bedste ven, hvor vi drak os pænt fulde sammen, og jeg har en masse billeder fra aftenen, og få af dem vil jeg også gerne dele med jer, men det gik altså virkelig vildt for sig, vi gik i seng ved 6-7 tid, og jeg havde tømmermænd i to dage efter(ja, også den første dag i Skærbæk)
Jeg vil love jer at jeg nok skal vise jer billederne, men det bliver altså ikke forløbig, da jeg stadig får kvalme ved tanken om billederne - vi drak en masse grøn væske som egentlig bare var alt det stærke alkohol han havde. På tidspunktet synes vi at drikken så virkelig flot ud, og jeg husker at vi tog en masse billeder af det - derfor har jeg ikke turde kigge på billederne endnu!
Så indtil da, kan i hygge jer, med nogle af mine pt. yndlingssange!


5 kommentarer:

Anonym sagde ...

er også helt vild med coldplay<333

Thomas sagde ...

Fuck Coldplay! Prince og Lady Gaga, we do love!!!! : D <3<3<3

Rikke Jensen sagde ...

Dejligt at hører Anonym! :)

- Thomas, stop med at være akavet <3

Anonym sagde ...

må vi ikke snart godt se billeder, fra den hygge aften med din veninde? vil meget godt se den der grøn drik.xD

Rikke J sagde ...

Hahahah, min såkaldte veninde er en dreng, men jo jeg regner med det kommer idag! :D