25/09/2011

I fredags havde jeg min første arbejdsdag, og det var simpelthen frygtelig hårdt, men det mærkelige er, at jeg kun arbejdede i 4 timer, og igår da jeg arbejde i 9 timer, var det slet ikke hårdt? Og der skulle jeg endda op klokken 5? Jeg ved ikke liiiige hvad der sker. Undskyld jeg ikke har fået blogget så meget, men det må i ta' at vænne jer lidt til, jeg kan ikke blogge hver dag, når jeg både har arbejde og skole mm. Nok om det.
Jeg fandt ud af at jeg ikke kunne købe rhinsten til mine sko, pga. man skulle bruge Visa, og jeg har Mastercard. Så jeg fik lånt min fars kort, og købte en pakke sorte, og en pakke klare. Det blev godt 50 kroner, så det var da fint billigt.

Seneste randomme billeder fra Rikkes iPhone:













Sådan som min kat BURDE se ud

Sådan som min kan ser ud...

Vil ha' handcuffs!


BTW: der kommer både nye Gossip Girl afsnit og Desperate Housewifes afsnit imorgen(jeg ser det på nettet, da det er en sæson foran Danmark) så I skal ikke regne med noget indlæg imorgen, da! Jeg er fuldstændig addicted til begge serier.

3 kommentarer:

Emil sagde ...

... Skank

Christine sagde ...

Hvad arbejder du med i Føtex?:)

Christina Sabransky sagde ...

Delikatessen!