10-09-2011

Jeg har tit rendt rundt i mine stilletter, eller andre høje hæle, og få den mest voldsomme smerte efter bare en time, og jeg troede bare det var mine fødder der var retarderede, men så introduserede mine kusine mig, for de her gelé dimser. De skal ligge lige der .. Jeg ved faktisk ikke hvad det sted på foden hedder, men det lige inden tæerne! Og det er altid der det gør ondt. Så dagen efter smuttede jeg straks ned i byen og fandt et par. Jeg har ikke prøvet dem endnu, bortset fra herhjemme, men jeg synes da de virker. De er købt i matas til 50 kroner! - 2 par.

Er det kun mig, der ikke har hørt om dem før???



De ser egentlig super klamme ud...

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad er det for en sko. :)

Thomas sagde ...

Hendes stiletter fra Zara, vil jeg tro. : D

Rikke J sagde ...

Ja, det er dem :)

Christine sagde ...

Lige noget for mig. Hvordan laver jeg sådan en profil som du har Rikke? Vil gerne have et billede når jeg kommentere blogs:')

Rikke J sagde ...

Puha, det er svært at forklare :( Du skal lave en google-account - og jeg kan virkelig ikke huske hvor man gør det, det er sindssygt lang tid siden jeg lavede min :(

Frederikke sagde ...

Ahah, det ligner en vandmand. - fed blog.

- tjek gerne min: frederikkestyle.blogspot.com

Rikke J sagde ...

Haha, det har du ret i :) Tak, skal nok kigge på din også :)