WHAT TO DO?

Er i kæmpe krise! Jeg har 500 kroner fra min fødselsdag, og jeg var blevet enig med mig  selv om at det skulle blive nedstående sko jeg ville købe, men her i dag faldt jeg over denne læderjakke fra Ellos, som jeg simpelthen forguder... Og de koster begge cirka 500 kroner! Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal købe.. Jeg har intet job, og får 100 kroner i ugen i lommepenge, så det ville jo kun tage 5 uger at spare sammen til at købe begge, men jeg er virkelig dårlig til ikke at bruge penge, så jeg ved det virkelig ikke.






Indtil videre hælder jeg stadig til skoene, da der er små detaljer ved jakken jeg ikke helt er tilfreds med, men den er stadig utrolig billig, og har ledt efter noget lign. i så lang tid.

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skibe er pænest.

Rikke Jensen sagde ...

Øh.. Skibe er da sikkert meget pæn? :(

Anonym sagde ...

Tænk på hvad du vil komme til at bruge mest :-)

Rikke Jensen sagde ...

Jeg kommer helt klart til at bruge jakken mest, men jeg vil blive gladest for skoene jo!

Anonym sagde ...

Køb skoene! Syne vedkommende med skibene har fat i noget. :D

Rikke Jensen sagde ...

Hahaha, ja deeet..

Christina Sabransky sagde ...

Skooooooo!

Rikke Jensen sagde ...

Okay, jeg køber skoene!

Christina Sabransky sagde ...

Dygtig(-: Jeg skal prøve dem! Hæ hæ

Rikke Jensen sagde ...

Det ku du li!

MalenePetersen sagde ...

på ebay kan du købe skoene til mellem 250 og 300 kr - bare et lille tip :-)

Rikke J sagde ...

Ja, det har jeg set, men de er guld, og jeg ville have dem i sølv :)