SUNGLASSES TO COVER UP MY GREEN EYES

I mit hoved er solbriller ikke beskyttelse for solen (desuden skader solen i Danmark ikke øjnene, så det er fuldstændig ligemeget om dine solbriller har UV-beskyttelse eller ej, når du bare er herhjemme) - Men de er en accessori, lige som f.eks. en hat! Jeg render tit rundt med solbriller indenfor, og folk synes jeg er underlig, også hvis de bare er i håret.. Jeg har selv pænt mange solbriller, som i kan se længere nede, og jeg bruger da egentlig kun 2-3 stykker af dem jeg har, men de er da stadig fede at ha' synes jeg! Jeg har dog ikke nogle dyre nogle, selvom jeg i lang tid har ønsket mig nogle rigtige Ray-bans, Wayfarer. Jeg har nok aldrig været god til at spare op, og jeg får dem sikkert også bare ødelagt, hvis jeg endelig fik nogle.

Acording to me, sunglasses isn't only protection for the eyes, but also an accessorie(mostly and accessorie) like maybe a hat! You can often see me running around with sunglasses on when I'm inside, and most people think I'm wierd, even if they just are in my hair.. I got pretty many sunglasses, as you can see, and even though I only use 2 or 3 of them, they are still cool to have, i think. I don't have any expensive sunglasses(yet) even though I've wanted some Ray-bans, Wayfarer for a long time now. I've just never been good at saving money, and even if I got some, I would properly just destroy them anyway.
Den yderste række er købt rundt på nettet + Gina Tricot, og en anden lille butik, som jeg ikke husker navnet på.
Rækken i midten er købt i Københavns gader - 3 for 100 tror jeg det var?
Den sidste række er købt i H&M, bortset fra de sølv aviators med spejlglas, dem købte jeg på et marked et sted til en 50'er



Ingen kommentarer: