PICSTORM: GOODBYE-PARTY

Så fik jeg mig endelig taget sammen til at lægge billederne ind fra afskedsfesten! Der er både billeder fra da mig og min bedste ven satte det hele op, og fra selve festen.

I finally got myself together and upload the pictures from the goodbye-party! Theres pics from the setup, and from the party.







Per ude til venstre, som vi holdte festen for.
To the left, you can see Per, who we held the party for.

Min kæreste og jeg. Mit tøj er ret casual og kedelig, men det første outfit jeg havde på, blev ødelagt.
My boyfriend and I. My clothes is pretty casual and boring, but my firste outfit got ruined.



Hyg dig i Rusland Per, her har jeg mit daglige minde om dig - på mit skab!
Have fun in Russia Per, I have a great memory of  you, wich I'm gonna look at every day - on my closet!

Ingen kommentarer: