ODE TO THE BOUNCER

Tabte et væddemål med min kusine, så jeg åbner bloggen nu. Og jeg vil da lige starte med at sige velkommen, med denne sang, som btw er fantastisk at drikke sig fuld til!
Jeg vil prøve og lave indlæg, så tit og ofte jeg kan, og hvis det lyster, så kan i læse mere om mig, oppe i den side der hedder "Rikke Jensen" (som hvis I ikke allerede vidste det, er mig)
Håber i nyder ferien, eller i hvert fald det der er tilbage af den!

I lost a bet with my cousin(link above), so now I have to open my blog now! And i'll start with saying welcome with this wonderful song, wich is btw fantastic to get drunk to!
I'll try to make posts as much as I can, and if you like, you can read more about me, in the tab "Rikke Jensen" (which is my name)
I hope you're enjoying your vacation so fare, and whats left of it!



- Rikke

Ingen kommentarer: