LEATHER

Har virkelig fået en eller anden svagehed for læder, for tiden! Og det er jo lidt noget lort, da det er fucking dyrt at få noget ægte. Jeg købte et par læder-like leggins i København, som I nok får at se senere, hvis jeg for taget mig sammen til at vise jer et outfit. Jeg har også fundet helt vildt mange læder-kjoler i mit Italienske Vogue, men det er jo selvfølgelig ægte læder, så det er ret dyrt.. Jeg har fundet 3 ting, jeg virkelig bare bliver nødt til at ha', som I kan se længere nede.

I really got some sort of weakness for leather, at the time! And that kinda sucks, when it's so fucking expensive to get real leather. I bought a pair of leather-like leggins in Copenhagen, wich you properly are going to see later, if I get myself together and show you an outfir. I've also found plenty of leather dresses in my italien Vogue, but they are ofcourse real leather, so it's pretty expensive.. I've found 3 things, I really think is a must-have for me! You can see them here.

ACNE - 2 798 DKK - LEATHER

ELLOS - 899 DKK - LEATHER

H&M - 179 - LEATHERLIKE

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sød kjole!

Rikke Jensen sagde ...

Tak, det synes jeg også! :)

Frida M.L sagde ...

Wauw ja kjolen er bare lækker!