DIY PROJECTS

Jeg manglede virkelig noget at lave her til morgen, så jeg valgte at finde alt mit gamle tøj frem, som stadig passer, men bare er for frygteligt til at gå med. Jeg fandt nogle gamle G-star bukser, som i sin tid har kostet 1000 kroner - det gjorde nok lidt ondt at klippe i dem, men synes resultatet er blevet nice nok. Jeg har klippet alle tegn på at det er G-star væk, og så buksebenene, men er nu ikke så glad for lommerne, især ikke bag på.. Tror faktisk det var de bukser jeg havde på til Blå Mandag? Anyways, her er resultatet!
I really needed something to do this morning, so I choose to find all of my old clothes, wich still fits, but looks awful. I found some old G-star pants, wich costs almost 200 $ when I bought them - it was a little hurtful to cut them, but i kinda like the result. I've cut all signs of G-star of, and the sleeves, but i don't like the pockets, especially not the ones on the back. I think I bought these for the day after my confirmation? Anyway, here's the result!



Jeg har også været rundt på en masse blogs og sider med DIY projects, og fandt dette - Det så utrolig nemt ud, og man skulle ikke sy(så meget), for det er jeg virkelig ikke god til. Men jeg fandt en gammel t-shirt af min fars, og begyndte at prøve mig frem. Jeg tror ikke jeg vil gå med den, da det bare var en "tester" og stoffets kvalitet gør mig trist. Tror jeg vil lave en ordenlig gennemtænkt en i sort, når jeg engang for tid og lyst til det.
I've also been around on some blog and websites with DIY projects, and found this - It looked amazinly easy, and you didn't have to sew(that much) wich I suck at. But I found an old T-shirt of my dads, and started to try. I don't think I would use it, cause it was just a "tester" and the quality of the material makes me sad. Maybe I'll make a "real" one in black, if I get the time.



- Rikke

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er da utrolig sød. Kunne du ikke lave en video om hvordan man selv kan lave en? (-:

Rikke Jensen sagde ...

Tak! og jo, det kunne jeg da godt overveje! :)

NikitaSelene sagde ...

Jeg gjorde på et tidspunkt det sammme med et par diesel bukser :D

Rikke Jensen sagde ...

Nice!

Thomas sagde ...

HEY! Du laved aldrig den video, bølle!:*<3