COPENHAGEN

Føler lige at der skal lidt gang i bloggen, så her får I en lille billedstorm fra sidste uge, da jeg tog til København med to af mine venner! Vi var der i 2 dage, og sov på Danhostel, som var ganske fint. Jeg brugte kun en 50'er på et par shorts(det skal siges at jeg havde 1150 kr. med), ellers var resten bare dyrt mad, og Vogue. Jeg var dog derhenne med min kusine dagen inden, så der fik jeg da købt noget tøj. Ville gerne vise billeder derfra, men mit kamera var så sød og slette dem .... Det er ikke i orden

I feel like I have to get the blog really started, so here's some pictures from last week, when I went to Copenhagen with two of my friends! We spent one night there, on Danhostel wich was pretty nice. I only spent like 10 $ on some shorts, the rest of my money(220$) went to expensive food, and vogue. But I went there with my cousin the day before, and I bought some clothes with her, and I would like to show pictures, but my camera chose to delete all my photos? It's just not okay













- Rikke

Ingen kommentarer: