BIRTHDAY

Min kusine og jeg, til Grøn Koncert - My cousin and I, at a concert

Jeg ville lige informere jer om at der nok ikke kommer nogle indlæg imorgen, da jeg har fødselsdag! Min kusine har sovet her fra i går, og tager så hjem imorgen, efter vi har fejret det. Mutti siger at jeg skal være klar imorgen i normalt casual tøj, kl. 10, og så tager hun os et eller andet sted hen. Min kæreste ved hvad det er, og mener at jeg nok skal blive glad for det, så det glæder jeg mig da til!

I just want to inform you that I properly wont make any posts tomorrow, since it's my birthday! My cousin has been sleeping here since yesterday, and she will be heading home tomorrow after we've celebratet my birthday. My mom says that I have to be ready at 10 PM tomorrow in casual clothing, and then she will take us somewere out, as a birthday suroprice. My boyfriend knows what it is, ans he says that he think I'll be happy about it! I am pretty exided!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej stort tillykke da. *:

Rikke Jensen sagde ...

Tak!

Anonym sagde ...

tillykke rikke. din kusine er altså alt for meget på DIN blog. )-;

Rikke Jensen sagde ...

Tak! Øh, hun har været med i de sidste TO indlæg, fordi hun har sovet her, men okay :-)

Christina Sabransky sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.