GIFTS


Her er nogle af de gaver jeg har fået til fødselsdag. Der er også en Iphone 4 i hvid på vej til mig fra min far, og jeg fik en frisørtid af min mor! I de to kort var der 300 kroner fra mormor, og 200 fra farmor og farfar. De hvide kort i kan se, hvor jeg er på, det er et "gavekort" til et par stilletter fra Zara! + Min søster tager mig til Kolding her en af dagene og giver mig noget tøj, så jeg er mere end tilfreds, da.

Here is some of the gifts I've gotten for my birthday. There is also a white Iphone 4 on the way for me from my dad, and i got a haircut + coloring from my mom. The white card you can see with a picture of me on, is a kind of  gift certificate for a pair of stilletos from Zara. + My bigsister is taking me to a center one of these days, and buys me some clothes. I am more than satisfied!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke dog du er glad for Chanel ;-)

Rikke Jensen sagde ...

Haha, ja jeg har en svaghed for det, her for tiden :)

Anonym sagde ...

Sikke nogle dejlige gaver! Hvem har du fået de forskælige ting af og hvad fik du af kærsten?

Rikke Jensen sagde ...

Sort Chanel neglelak er fra min bedsteven, og det hvide kort med skoene er også fra ham + en af mine andre venner.
Chanel No.5 er fra min kæreste + en halskæde der kommer med posten her en af dagene :)
Pink Chanel neglelak er fra min tante - som jeg nok bytter til en anden farve :)

Anonym sagde ...

Ej er er det mugligt at se de der sko og den halskæde? Vil gerne se alle dine gaver og dit hår. Kan du ikke lave et indlæg med billeder af hver ting og hvem der gav den? Kunne være dejligt og nice. *:

Rikke Jensen sagde ...

Åh, du er hård ved mig! Men jo, skal se hvad jeg kan gøre da! :-D

Anonym sagde ...

Nå hvad fik du så i kolding? Vil gerne se hvad Pernillemusen gav dig. : D